niedziela, 16 czerwca 2013

Zmierz swoja trasę

Nie posiadam profesjonalnego sprzętu do biegania, ćwiczeń i pomiarów, stwierdziłam że szkoda mi na nie pieniędzy.
Tak wiem wiem dobre buty i strój to bardzo ważna rzecz, jeśli nie najważniejsza. Jednak pamiętajcie o tym, że jestem wielorybem (choć seksownym nie powiem ;) ). Co sie do tego przyczyniło? Oczywiście dojadanie i BRAK RUCHU. Oczywista.

Stąd też moje wnioski ap-ropo sprzętu.  Pomyślałam, po co mam wydawać pieniądze (niemałe przecież) na sprzet skoro poddam się jak zwykle, ale tym razem jest inaczej dlatego postanowiła zainwestowac w buty do biegania ale o tym innym razem.

Dziś temat mierzenia długości trasy. Jak pisałam wyżej nie mam żadnego sprzętu aby zmierzyć dystans który pokonuje codziennie. Biegam trochę drogą asfaltowa, trochę ścieżkami polnymi oraz wałem rzecznym. Do tej pory po prostu liczyłam kroki. 1 krok - 1 metr. Jak się okazało nie pomyliłam się dużo a sprawdziłam to przy pomocy strony runninmap.com. Jest po prostu super. Prosta w obsłudze, można zaznaczyć sobie swoją trasę zachowując ją dla siebie lub udostępniając innym biegaczom (w mojej okolicy takowych nie ma więc trasa jest moja a szkoda).

Osoby które biegają a nie znają strony zachęcam. Fajna zabawa a przy okazji można sobie zweryfikować wyniki.

3 komentarze:

  1. Jeśli masz telefon z systemem android możesz skorzystać z wielu ciekawych aplikacji. Korzystają one z GPS-a, który jest bezpłatny. Ja tak biegam i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna aplikacja nie znalam tej strony wczesniej :)) dzięki za cynk !

    OdpowiedzUsuń
  3. czy mozesz usunac weryfikacje obrazkowa przy komentarzach bo to jest strasznie uciazliwe :) ?

    OdpowiedzUsuń