środa, 19 czerwca 2013

Dzień przerwy

Jak czytacie w tytule dziś zrobiłam sobie dzień przerwy od biegania, po wczorajszym pobolewaniu stwierdziłam że dam nogom jeszcze trochę odpocząć.


Zabawne  w tym jest to że brakowało mi dziś rano biegania. Wkręciłam się trochę ;)

Co do zmiany ćwiczeń postanowiłam pociągnąć mój zestaw do poniedziałku i po południu spróbować Ewy, jak dam radę zrezygnuje z przysiadów na rzecz skalpela, jak nie dam rady to pozostanę nadal przy rozruchu i spróbuję znów 1 lipca.

Mam problem. Od kilku dni na moim telefonie próbuję zainstalować endomondo i niestety totalna klapa. Szkoda bo zależało mi na czymś takim. :( :( :( Czy jest wśród was jakiś spec który potrafi je uruchomić na telefonie samsung Samsung GT-S530?


3 komentarze:

  1. Jakie masz problemy z instalacją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierając samsunga nie mam możliwości wyboru tego typu telefonu

      Usuń
    2. W takim razie zalecałabym poszukać innego programu. Może Nike+?

      Usuń