poniedziałek, 24 czerwca 2013

Zapytaj specjaliste

Osoby które śledzą moje wpisy doskonale wiedzą, że nie posiadam wiedzy specjalistycznej z dziedziny biegania i pochodnych. Chcąc uniknąć wpadek i pomyłek szukam informacji o bieganiu w internecie.
Wiadomo internet jak internet, czasem trafi się na coś wartościowego, ale częściej niestety na pseudo porady pseudo fachowców.

Przeczytane w internecie teksty staram się cedzić przez grube sito porównań z innymi wpisami i publikacjami.

Buszując tak po stronach trafiłam na świetną stronkę prowadzoną przez adidasa, na której wspaniali specjaliści udzielają odpowiedzi na nurtujące nas pytania.

Możemy tam o porady dotyczące treningu zapytać  Tomka Lewandowskiego czy Julitę Kotecką. Problemy z dietą rozwiąże Katarzyna Biłous, natomiast Łukasz Wilgocki zajmie sie naszymi kontuzjami.

No nie mogłabym się z wami nie podzielić tą wiedzą :) :) Jak dla mnie to świetna sprawa. Strona znajduje się pod adresem: http://adidas.bieganie.pl

3 komentarze:

  1. A ja polecam bloga mojego kolegi... Może zaczerpniesz trochę wiedzy od niego Na pewno poczytasz o wynikach innych http://www.szuranie.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam już u niego opis półmaratonu przyprawił mnie o ciarki plecach

      Usuń