niedziela, 23 czerwca 2013

Buty do biegania - ciągłe poszukiwania

Poszukania butów ciąg dalszy, poczytałam trochę o butach Adidas Sequence Supernova 5 które zasugerowała mi Gapa prowadząca bloga pobiegane. Ogólnie super jednak cena trochę za drogie ale poszperałam w sieci i znalazłam http://www.runnersclub.pl/product-pol-13535-buty-do-biegania-damskie-ADIDAS-SUPERNOVA-SEQUENCE-4.html. Opinie o 4 i 5 są podobne a cena znacznie niższa. Poszukam ich teraz w naszych sklepach. Wolałabym je przymierzyć.

7 komentarzy:

  1. wczoraj kupilam w decathlonie za 60 zł taki bialy model z blekitem w srodku sa bardzo wygodne jak na poczatki biegania dla mnie super :) polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze fajnie a mogłabyś wysłać linka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupilam je w sklepie stacjonarnym jezeli masz blisko to sprawdz w sklepie bo na ich stronie nie widze tego modelu zapytaj o marke kalenji

      Usuń
    2. o prosze te

      http://www.kalenji-running.com/en-GB/ekiden-50-8181257

      Usuń
  3. W decathlonie są jakieś bardzo tanie marki do biegania, ponoć nie takie złe...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak czytam Twoje posty o poszukiwaniu butów to zastanawiam się czy moje się nadają ;) Co prawda nie zamierzam biegać, jak Ty, ale będę się joggingować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje z całą pewnością się nie nadają, kupiłam je z myślą o chodzeniu do sklepu po chipsy czy czekoladę, daleko mi wówczas było do biegania.

    OdpowiedzUsuń