środa, 26 czerwca 2013

4 maraton treningowy blogerek

Zapisałam się na maraton treningowy. Już w tą niedzielę szalejemy, ciekawa jestem zestawu ćwiczeń jakie będą tym razem przygotowane. Szczegóły na stronce: http://mokah-blog.blogspot.com/2013/06/4-maraton-treningowy-blogerek-zapisy.html .

Osobiście lubię takie zbiorowe inicjatywy, fajnie ćwiczyć myśląc ze ktoś ćwiczy z nami. A jak ma się do tego jeszcze jakiś wspólny cel np 3000 spalonych kcal lub 24 godziny ćwiczeń (oczywiście wspólne) to już na maksa chce mi się dodać jeszcze trochę więcej minutek niż zwykle.

Mój poranny trening godz. 5:05 - 5:10 - 5 min - rozgrzewka + małe rozciąganie
                                         5:10 - 5:16:20 - 6,2min - 1 km
                                         5:16:20 - 5:22 - 5,8min - 2km
                                         5:22 - 5:35 -13min - ćwiczenia głównie rozciąganie

Cały czas staram się biegać środkiem stopy, po 2 km jestem cala mokra, mam wrażenie ze tempo jest duże jednak nie wypluwam płuc, biegnę raczej rytmicznie jednak na dzień dzisiejszy to raczej mój maks.
Muszę jeszcze poszperać za ćwiczeniami po bieganiu, na razie to takie przypadkowe wymyślone truchty i rozciągania, muszę opracować jakieś konkretne zestawy.  Może macie jakieś propozycje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz