piątek, 21 czerwca 2013

Buty do biegania

Jak wiecie zastanawiam się nad kupnem butów do biegania. Przewertowałam wiele blogów i stron o bieganiu w poszukiwaniu porad.

Poszłam do  sklepu i zapytałam Panią o buty do biegania, pokazała mi trzy pary adidasa i poszła sobie ( zresztą od samego początku nie była mną zainteresowana). Wyobracałam metkę we wszystkie strony jednak wiele na niej nie pisało.
Zapytałam zatem Panią jakie te buty są tzn dla jakiej stopy, czy może neutralnej, na co Pani do mnie "nie one nie mają czegoś takiego". Zamilkłam po czym podziękowałam i wyszłam ze sklepu

Szukam zatem czegoś na stronach, może wy mi podpowiecie które buty kupić. Biegam po asfalcie i polnych ścieżkach. Noga na odcisku wodnym przypominająca platfus, waga 90kg.
Na pierwsze buty zamierzam wydać do 200zł, ze względu na wagę i podłoże szukam butów z amortyzacją.

Moje propozycje




3 komentarze:

  1. Nie kupuj butów przez internet, bo nie masz możliwości ich zmierzenia, ani porównania. Ja mierzyłam 4 pary butów różnych firm i niestety każdy był inny. Nie masz gdzieś u siebie sklepu dla biegaczy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko dobrać rozmiar, ja to robię dosłonie na połówki centymetrów... mam stopę 39, biegówki długość wkładki 25.5 - 26 cm. Musisz mieć minimum centymetr luzu.
    Na stronach poświęconych bieganiu na pewno znajdziesz opisy poszczególnych modeli. Jeżeli masz taki odcisk stopy prawdopodobnie pronujesz, czyli biegasz z kolanami do wewnątrz/stopy przechylają Ci się do wewnątrz.
    Na asfalt dla 90kg, dla pronatorów polecam Adidas Sequence Supernova 5, są fenomenalne.

    OdpowiedzUsuń