wtorek, 8 stycznia 2013

Regeneracja

Jak już wiecie ćwiczę sześć razy w tygodniu z tego pięć z Ewą. Z dnia na dzień ćwiczyło mi się trudniej, wszystko mnie bolało. W niedzielę tak jak założyłam miałam dzień wolny od ćwiczeń. Co prawda korciło mnie żeby pobiegać z psem ale powiedziałam sobie NIE. W końcu ktoś mądrzejszy, ktoś kto się na tym zna powiedział: "jeden dzień w tygodniu daj się organizmowi zregenerować". Tak więc niedziela upłynęła mi na błogim leniuchowaniu.
Wczoraj znów wieczorem czekała na mnie Ewa. I co?????????
Byłam po prostu w szoku całą płytę zrobiłam o wiele łatwiej, miałam jeszcze na tyle siły ze zaczęłam szok trening Ewy z YT ;)

Stwierdziłam jednak że nie ma co się forsować mam swój plan: trzy miesiące z Ewą z gwiazdami, jeśli po miesiacu płyta nie będzie mi już zupełnie sprawiała trudności być może zamienię go na szok z Ewą ale na razie konsekwentnie prę do przodu.

Mam problemy z dietą to znaczy nie wiem czy mam. Jednym słowem nie wiem czy dobrze się odżywiam. Jem średnio co trzy godziny w każdym posiłku dbam aby były białka węglowodany i warzywa. Używam tylko grahama lub chleba z ziarnami ciemnego (które zresztą bardzo lubię) ostatni posiłek to jest zawsze sałatka z kurczakiem lub szynką i odrobiną oliwy lub oleju z lnu lub pestek winogron bez żadnych majonezów, śmietan czy innych podobnych sosów. Piję codziennie pół litra lub minimum 0,3 l soku pomidorowego i minimum 1,5l wody niegazowanej. Tak na prawdę wody wypijam ok 3 l.

Czy ktoś mógłby mi powiedziać czy robię cos źle. Proszę was o radę.
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. ważna jest woda:} i jeść mniej unikać smażonego, wybierać chude mięso i dużo warzyw i ograniczyć słodycze .
    mniejsze porcje tez zrobią swoje
    ja obiady jem często normalne dziś spagettii tylko mniejszą porcja nie zawsze mam chęci gotowac dwa obiady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obiady jem takie jak wszyscy, nie popadam w przesadę.

      Usuń