niedziela, 14 lipca 2013

Kolejny cel osiągnięty


Satysfakcja z pokonywania kolejnych celów jest niedoopisania. Zmęczona z bolącymi łydkami ale szczęśliwa od razu się z wami dziele swoim sukcesem. Przebiegłam dziś pięć km. :) :) :)
Kolejny sukces na moim koncie jak tak dalej pójdzie kto wie może mi się uda pobiec w październiku w zawodach na 10 km. 
Ale to takie odległe marzenia, jeszcze nawet nie plany bo daleko mi do przebiegnięcia dziesiątki.
Jutro raczej odpoczynek bo moje nogi dziś mocno protestowały, zobaczymy. Na razie wracam na endomondo delektować się swoim sukcesem.
I jeszcze podsumowanie:
  • Dystans 5.48 km
  • Czas trwania 39m:33s
  • Średnia prękość 7:13 min/km
  • Max prędkość 7:10 min/km
  • Kalorie 503 kcal
  • Min wysokość 205 m
  • Max wysokość 233 m
  • Łącznie w górę 10 m
  • Łącznie w dół 0 m
  • Pogoda Przeważnie słonecznie

2 komentarze:

  1. widzę, że masz podobnie jak ja: ból Cię motywuje do działania
    cieszę się, że masz w sobie tyle optymizmu i życzę jeszcze lepszych wyników
    ściskam :*

    http://no-pain-no-gain-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No pięknie gratuluję !
    Hihi chciałoby się powiedzieć "A nie mówiłam.." że dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń