wtorek, 2 lipca 2013

Buty do biegania - Lidl

Wczoraj dostałam gazetkę z Lidla w której zobaczyłam bardzo fajne buty do biegania. Szkoda że za późno bo zostałoby mi w kieszeni 150 zł :(, oczywiście pod warunkiem że buciki pasowałyby na moją nogę. Jednak dla tych którzy jeszcze szukają, lub chcą zmienić swoje szuracze  wklejam zdjęcie butów. Może komuś sie przyda.







Ponadto lidl w ofercie dla biegaczy ma jeszcze kilka ciekawych rzeczy, mnie osobiście zainteresował strój i skarpetki.
Co o nich sądzicie?








 Nie tylko biegacze znajdą w Lidlu coś dla siebie. Można zobaczyć bardzo fają ofertę dla rowerzystów. Osobiście nie jestem fanką Lidla ale trudno nie zatrzymać się na takiej ofercie



2 komentarze:

  1. Buty wyglądają przyzwoicie, ale obawiam się, że jakość przekłada się na ich cenę. Buty do biegania, zwłaszcza po chodnikach, powinny być solidne i dobrze wyprofilowane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdziwiłabyś się. Mam już jedne buty z Lidla i ich jakość jak dla takich typowo rekracyjnych biegaczy jak ja jest zadowalająca!

    OdpowiedzUsuń