wtorek, 2 lipca 2013

Buty do biegania - zdjęcia

No nareszcie mi się udało zrobić zdjęcia moich nowych butów.

Buty firmy adidas - koszt 229 zł. Z tego co mówił Pan w sklepie nadają się do biegania po asfalcie, idealne do biegania po łąkach, wałach, ścieżkach polnych czyli tam gdzie biegam.

Niestety zakup tych butów, w ogóle butów do biegania to w Tarnowie droga przez mękę. Pomijając fakt, że trudno mi było zlokalizować odpowiedni sklep w którym ktoś mi pomoże. Jak już zdeterminowana postanowiłam kupić buty na własną rękę nie mogłam znaleźć nic dla siebie. Przymierzyłam chyba wszystkie buty do biegania różnych firm.

Zaczęłam od polecanych przez sprzedawce ASICS -ów które niemiłosiernie uwierały mnie w duży palec, potem przeleciałam przez adidasy, nike, w końcu wylądowałam w reebokach w miarę wygodnych jednak białych (ponadto były brzydkie)

Z łzami w oczach podążając z nimi do kasy zobaczyłam adidasy ze znaczkiem biegacza. Przymierzyłam i pasowały, były wygodne jak żadne dotąd i podobały mi się. Tak to stałam się posiadaczką pierwszych butów do biegania.

Oto i one przed biegiem.








Biegało się w nich dobrze, zupełnie inaczej niż do tej pory. Czy lepiej? Sama nie wiem w tamtych czułam dokładnie podłoże, czułam stopę, te sporo amortyzują i muszę skupiać się na stopie aby ćwiczyć bieganie ze śródstopia. Nie biegałam w nich w nocy wiec nie wiem czy boczne paski są odblaskowe, zdecydowanie zabrakło mi odblaskowej wstawki z tyłu buta (no ale baba zawsze się czegoś uczepi). Specjalistą nie jestem w temacie biegania więc fachowej opinii jaką spotykanie na stronach biegaczy wam nie wystawię. Na dzień dzisiejszy są ok.

I po treningu








Jak widać amortyzacja jest spora i czuć to w bucie podczas biegu, ponadto mają dodatkowy system amortyzujący piętę. Czy w moim przypadku konieczny? No nie wiem chyba jedynie ze względu na wage. Czy mogę buciki polecić? Okaże się za jakiś czas.

7 komentarzy:

  1. ja mam z decathlonu za 60 zł poki co sprawdzaja sie i jestem z nich zadowolona biegam po łaće i w lesie, po zwirku itp.. po afalcie nie biegam :) Twoje sa bardzo ladne

    Twój blog jest na liscie blogow fit www.blogifit.blogspot.com będzie mi bardzo miło jak umieścisz banerek na swoim blogu z aktywnym linkiem do strony, z gory dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go w ulubionych, postaram się to zaraz uzupełnić

      Usuń
    2. PS. U mnie niestety nie ma w okolicy decathlonu :(

      Usuń
  2. Bardzo fajne ;). Kolor świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, a o to przy butach do biegania często trudno.. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, niestety projektanci nie zawsze patrzą na nie kobiecym okiem a szkoda

      Usuń