niedziela, 14 lipca 2013

30 min biegu złamane

Biegacze wiedzą że pierwszym celem który początkujący biegacze starają się osiągnąć jest złamanie granicy 30 minut biegu. Na początku nie wiedziałam o tym jednak im więcej dowiadywałam się o bieganiu natrafiłam kilka razy na wyzwanie 30 minut,  jest na stronie o bieganiu nawet trening który ma zaczynających przygotować do ciągłego biegu przez 30 min.





Wczoraj wybiegłam aby sprawdzić mój nowy zegarek oraz endomondo.  Obrałam nową trasę włączyłam komórkę i do przodu. Po powrocie okazało się ze biegłam 38m:06s. Szczególnie się do tego nie przygotowywałam ale mimo to udało się. 
Następne wyzwanie 5 km. Trzymajcie kciuki.

4 komentarze:

  1. o nawet nie wiedzialam o tym, ale moj pierwszy bieg byl dluzszy niz 30 min takze nie jest zle! :) powodzenia w bieganiu i witamy w klubie biegaczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na razie jeszcze raczkuje ale walczę i będzie lepiej

      Usuń
  2. POWODZENIA! A w tym czasie 38minut to ile przebiegłaś bo podejrzewam że jesteś już bliziutko 5 km :)
    Wiem co to za radość złamać 30 minut ciągłego biegu bo sama niedawno też tego dokonałam.
    Teraz walczę o 7km, ale lekko nie będzie.
    Tak czy inaczej - DAMY RADĘ!

    OdpowiedzUsuń