piątek, 2 sierpnia 2013

Piątkowe oszczędzanie

Pewnie myślicie cóż ona tak dzisiaj oszczędza. otóż nie tylko dzisiaj ale przez cały sierpień.
O co chodzi? o akcję sierpniowe oszczędzanie  ( u mnie piątkowe bo od piątku i po pięć zł)
Więcej informacji na blogu http://thsummerbody.blogspot.com/

Ja osobiście moje piąteczki przeznaczę na strój do biegania. Oczywiście nie będzie tak łatwo, kupię go tylko pod warunkiem sukcesu w odchudzaniu. jeszcze nie wiem jaki cel muszę osiągnąć ale dziś to na pewno doprecyzuję. Na razie trzy piąteczki do kieszoneczki bo akurat dziś wszyscy wydają mi piątkami.

Boże dobrze ze ze stówy mi po pięć złotych nie wydała (no kiedyś już mi się tak zdarzyło) bo musiałabym sie słono tłumaczyć z tego przed M.

Co do wczorajszej Ewy niestety nie udało mi się jej wykonać, byłam tak zalatana że wieczorem a raczej nocą bo wtedy wróciłam do domu po prostu padłam na twarz.
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Ja ostatnio mam podobnie z ćwiczeniami. Wracam tak zalatana, że padam na twarz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna inicjatywa, popieram. :) Na pewno uda Ci się wytrwać w postanowieniu, ale żeby zwiększyć swoje szanse (i aby nie kusić losu) wrzucaj swoje piątki do jakiejś pięknej skarbonki (nawet zrobionej ze słoika), ale takiej, której nie da się otworzyć, a jedynie rozbić. To może pomóc Twojej już na pewno silnej woli. :)

    OdpowiedzUsuń