poniedziałek, 20 maja 2013

Zdrowy tryb życia

Zbierało mnie na to aby to własnie dziś zacząć ale nie jestem jeszcze gotowa.
Po wczorajszym wieczorze dziś rano nic nie wzięłabym do ust wiec zasada jedzenia śniadania rano byłaby złamana. postanowiłam że jak zacząć to dobrze.
Jednak to nie tak że nic nie robię opycham się i czekam na odpowiedni dzień. Dziś zaczynam zdrowo się odżywiać. Bardziej zwracać uwagę na to co i kiedy jem.
Co do mojego startu muszę opracować kilka przepisów zdrowych obiadów. bez tego ani rusz. Wszystko musi być zaplanowane w szczegółach.
Tak więc napisałam  w sobotę co jak i kiedy będę jadła i od dziś postaram się to wdrożyć w życie.
Kupiłam więc dziś tylko jedną grahamkę na drugie sałatka (niestety nie zrobię jej sama ale postaram się kupić jak najzdrowszą) warzywa to pomidorki a owoc to banan. Nie mam tylko pomysłu na obiad. Muszę się zastanowić. Może jakąś zupkę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz